Zwanger

Vanaf dat Jackie is geboren hou ik een schrift bij, hierin schrijf ik op wat we voor leuke dingen hebben gedaan en allemaal hebben meegemaakt. Dat idee heb ik gekregen omdat ik ook zo’n schrift heb, mijn vader hield dat bij vanaf de geboorte. Superleuk om dat nu terug te kunnen lezen, je kunt van alles over vroeger aan je ouders vragen maar sommige details vergeten ze toch.

Mijn vader heeft mijn schrift niet heel lang bijgehouden, best jammer maar ik ben superblij met wat ik heb. Ik heb het op een manier gedaan dat het goed was bij te houden, namelijk ik schrijf alleen als ik tijd heb of als we wat leuks hebben gedaan wat ik wil onthouden/bewaren.
Ik probeer er altijd een fotootje bij te doen en dat gaat tegenwoordig makkelijk want met je mobiel bij de hand staat alles wel op de foto.

Ook al is Jackie nu ruim 2,5 jaar oud, het is nu al een feest om alles terug te lezen. Sommige dingen was ik echt al vergeten. Helemaal leuk om zo met een tweede te vergelijken, wanneer gingen ze brabbelen, doorslapen, kruipen enz. En voor Jackie is het later helemaal super om terug te lezen, vooral van de eerste jaren weet je zo weinig te herinneren.

En nu ben ik zwanger van nummer 2…. en het wordt een MEISJE! Jaaaa nog en meisje zo leuk, we weten al dat meisjes fantastisch zijn! Ik wil meteen beginnen te schrijven, maar de baby is nog niet eens geboren, wat moet ik allemaal schrijven, in een opwelling maak ik een Facebookpagina aan: Jack en Lil want dat klinkt lekker stoer. Jackie is namelijk een stoere meid en Lilly zal dat vast ook worden! Lilly? Ja Lilly want 1 ding is zeker ALS het echt een meisje wordt gaat ze Lilly heten. Is Lilly niet te zoet vraag ik me af, maar dan denk ik aan de zangeres Lilly Allen die F#CK YOU zingt en ik ben overtuigd zoetsappig is het niet.

Maar over de Facebookpagina, ik had die dus in een opwelling aangemaakt en toen dacht ik sh#t, is dit openbaar, zien mijn vrienden straks Jack & Lil op hun tijdlijn voorbij komen en denken ze dan meteen oke hun 2e kindje wordt een meisje en gaat Lilly heten?! Vlug blokkeer ik de site weer, maar ik begon te schrijven. Stukken schrijven zodat ik kon beginnen met een schrift voor Lilly.

Omdat vriendinnen het leuk vinden om te lezen heb ik toch de facebookpagina weer openbaar gemaakt en de verhalen bij deze toegevoegd.

Veel leesplezier…..

Geef een reactie

