Glitters

Gestresst? Welneejoh, dit hebben we toch zelf aan de hand gehaald, we wisten waar we aan begonnen.. Verhuizen, een peuter en een kindje op komst. Doen we even….

Iedereen vraagt hoe dit kan, hoe ik het doe en hoe ik het volhou, jai k heb weinig keus toch??

En eerlijk is eerlijk Rudy heeft meer stress, hij werkt 5 dagen van vroeg tot laat, heeft een hoogzwangere vrouw, een peuter, een huis dat schoon opgeleverd moet worden en een nieuw klushuis.

Als ik maar een klein beetje last heb van stress krijg ik roos, nou daar heb ik de afgelopen tijd best last van gehad en in mijn donkere haren valt het dan ook erg op, heel irritant.

Iedereen zegt steeds tegen mij, “wat ben je toch rustig en kalm” en “ik zou het niet kunnen hoor”
Aan mijn hoofdhuid te zien heb ik het niet zo makkelijk als de meeste denken.

Maar we moeten en we gaan door, ik kan nog enigzins rustig blijven omdat ik een droom heb, met mijn grote liefde en mijn 2 mooie meiden in ons droomhuis wonen! Met z’n vieren het huis maken wat voor ons perfect is, een hoekwoning met een garage wat manlief zo graag wil en een grote tuin aan het water waar we later met een bootje kunnen varen of met de kinderen kunnen gaan schaatsen bij een koude winter, een huis waar we onze droomkeuken in laten bouwen en met z’n viertjes heel gelukkig zullen worden.

Maar dat is nog ver weg, voorlopig zit ik in het oude huis en in de troep, we hebben de sleutel van het nieuwe huis maar we zitten in de troep en rommel in 2 huizen. Opruimen heeft geen zin, het is nu de troep verplaatsen.

Stress-Roos

En dan maakt 1 zin van mijn lieve 2jarige mijn dag weer goed: “mamma, je hebt glitters in je haren!”

Geef een reactie

