Week 39

Precies en week geleden schreef ik een stuk waarin ik even dacht dat het niet meer goed zou komen….. ik zag mij al liggen met baby tussen de verhuisdozen, troep en half geschilderde muurtjes.

Inmiddels zijn we een week verder, een paar voorspellingen zijn niet uitgekomen en de baby zit nog prima👍

Ik had daarom een soort bucketlijst gemaakt:
1. Bed netjes en op klossen
2. Dat er een mogelijkheid is om om het bed te kunnen lopen
3. Wiegje klaarzetten en opmaken
4. Spulletjes klaarzetten die de baby/ik nodig zullen hebben
5. Mijn haar bijknippen EN verven
6. Nieuwe buikfoto met mijn vriendin Mirella maken
7. Überhaupt wat foto’s van mij met buik en Jackie maken
8. Alles maar dan dan ook alles wat al kan in dozen klaarzetten
9. Helpen in t nieuwe huis waar mogelijk/iig de babykamer klaar!
10. Hopelijk nog kunnen verhuizen!

Punt 1 tm 5 zijn gedaan, lucht erg op kan ik zeggen. Punt 6 gaan we morgen regelen, 7 ben ik ook aan begonnen. ..
8 en 9 gaat ook heel goed dus blijft punt 10 over, de spannendste, want zullen we over zijn voor de baby komt? Ik hoop dat we deels t weekend over zouden kunnen en iig wij er kunnen slapen en dan mag ze komen!!! (Zondag ben ik uitgerekend)

Ohja alles dankzij hulp van familie en vrienden niet te vergeten!
En ja als we er eenmaal zitten moet het natuurlijk weer niet te lang gaan duren, dat snappen jullie natuurlijk ook!

Geef een reactie

