Onafscheidelijk

Het lijkt erop dat de meiden nu al onafscheidelijk zijn, zal je dat nu al kunnen zien? Vanaf Lilly er is, is Jackie omgeturnd, ze is haar “bescherm-engel”. Zelfs Rudy en ik krijgen tips hoe we met Lilly moeten omgaan. “Mamma doe maar niet, dat vind Lilly niet leuk.” Of “Mammaaaa de baby huilt!” enz, enz.

Ook mensen in de winkel moeten eraan geloven, als ze naar haar kijken is het: “Het is MIJN zusje!” en als we naar oma gaan benoemd ze nogmaals: “Oma dat is Lilly, mijn zusje”.

En al heeft Jackie een bui, een echte 2jarige bui, dan kan ze nog zo boos of dwars doen tegen weet ik veel wie, maar Lilly is nooit de “Sjaak”. Lilly is altijd haar lieve kleine zus.

Vandaag mocht Jackie voor de eerste keer de fles geven, dit was voor haar een echt hoogtepunt, supertrots en ze voelde zich heel verantwoordelijk.

En ik? Ik smelt en ik hoop dat het voor altijd zo blijft, hun samen 2 handen op 1 buik. En ja een ruzie hoort erbij maar ik hoop dat ze later als ze volwassen worden elkaar nog zo liefhebben!

SAM_9864d

Geef een reactie

