En toen waren het er 2

En toen hadden we 2 kinderen, 2 meiden.
Toen ik net zwanger was hield ik meteen van de baby, onvoorwaardelijk!
We wilden namelijk heel graag een tweede.

Maar toch maakte ik mij ook zorgen, zou ik net zoveel kunnen houden van nummer 2 als van Jackie? Zij is zo perfect en ik hou zoooveel van haar, dat kan nooit bij een tweede. Het ene moment kon ik niet wachten tot de baby er was maar soms beangstigende het me, wat nou als…..
Iedereen zei dat je van een tweede net zoveel houdt als van een eerste, het is je kind en ieder kind is anders.

En toen was ze er, kleine Lilly, ze was meteen perfect, zo klein en lief, wat ruikt ze lekker, wat is ze mooi, alles klopte, jahoor ik was weer helemaal verliefd! Natuurlijk kun je netzoveel houden van nummer twee!

En als ik dan nu al zien hoe veel ze van elkaar houden (in hoeverre dat kan) hoe ze samen zijn, op elkaar reageren en echt al elkaars maatjes zijn, dan voel ik me rijk en gelukkig!

samen

Geef een reactie

