Juvat

Vroeger was ik mega fan van de Backstreetboys en vooral van Nick Carter (ja echt ik snap het nu ook niet meer).
Nick was de blonde met het “bloempotkapsel”.

Zwijmelen bij liedjes als: I’ll never break your heart, Quit playing games with my heart en ga zo maar door. Ik ben zelfs met vriendinnen naar verschillende concerten geweest. Ik was een echte zo’n hysterische verliefde bakvis.

En nu, nu heb ik bijna nooit meer dat ik een “man” zo leuk vind, ik vind nooit meer iemand aantrekkelijk.
Niets ergs natuurlijk want de leukste man heb ik toch al bij mij thuis op de bank zitten. Maar ik vind gewoon niet zo snel iemand heel leuk of heel knap.
Rudy hoeft daarom nooit bang te zijn….

Soms zitten vriendinnen te zwijmelen bij een bonk spierbundel op een foto in de media, ik kijk dan goed maar snap echt niet wat er dan leuk aan die betreffende man is. Neeeee dat is toch niks, Rudy is altijd leuker. Mannen met baarden zijn nu bijvoorbeeld helemaal “hot”, nou niet voor mij hoor….

Als je met een groep (mannen) zit en ze hebben het over mooie vrouwen vind ik dat makkelijker te zeggen, zo vind ik Nicolette van Dam een mooie vrouw en ook Lieke van Lexmond, dat zie ik wel. Maar als ze dan vragen welke “bekende” man vind jou nou mooi/knap kon ik daar tot voorkort geen antwoord op geven.

Tot voorkort ja, want sinds een tijd heb ik iemand die ik echt een leukerd vind, nouja leuk? Gewoon supersexy, en wat een mooie lach!(jaja dat zeg ik, Shirley) wie het is? JUVAT!

Op een avond keek ik naar So You Think You Can Dance en daar was hij, wow wat een leuke gast zeg.  Toen was SYTYCD afgelopen en was ik hem even uit het oog verloren. En nu volg ik hem op Facebook en Instagram en bij zijn fotos kijk ik net altijd even wat langer. Ja, hij heeft echt wel wat.

Eindelijk kon ik eens mee praten over leuke mannen, een paar vriendinnen zeiden laatst dat het aan mijn hormonen lag (toen ik hoogzwanger was) want juist hem vonden hun dan weer niet leuk, snappen jullie dat nou?

Zouden ze gelijk hebben? Ligt het aan mijn hormonen en snap ik er straks inderdaad niks meer van? Neehoor, toen ik was bevallen en ik was een beetje bijgekomen klikte ik weer naar zijn pagina en jaaa Juvat is nogsteeds leuk en sexy! En nee ik hoef niet als een verliefde  bakvis een poster boven mijn bed, een ontmoeting of weet ik wat ik toen wilde bij Nick Carter. Maar gewoon zo af en toe even naar zijn foto’s kijken met zijn leuke lach is genoeg.

En verder heb ik Rudy want die is toch ook supersexy?!

Wat vinden jullie van Juvat?

juvat

Geef een reactie

