Je eigen kinderen….

Iedereen met kinderen is het met me eens, je eigen kinderen zijn gewoon de leukste, liefste, de mooiste en natuurlijk de best gelukte.

Zo ook de mijne!

Alles wat ze doen is leuk, mooi en perfect. Ik betrap me erop dat ik altijd een big smile heb als ik naar ze kijk, zo trots ben ik op ze. Als ik met anderen over ze praat begin ik te stralen.

En nu, mijn grote kleine meid is zondag alweer 3 jaar geworden en wat was het een feest! DRIE jaar alweer, het is echt zo, de tijd vliegt voorbij.

Ik kan me de dag dat ze geboren is zo goed herinneren, als de dag van gisteren. (zoals je vaker om je heen hoort.) In die 3 jaar heeft ze zoveel geleerd, kruipen, zitten, lopen, rennen, praten en is ze ook gegroeid niet normaal. Soms gaat het een beetje te hard, waar blijft de tijd.

En nu is nummer 2 er al! De kleine kleine meid is ookal weer bijna 8 weken.

Kon je de tijd maar even stil zetten, eigenlijk gewoon even heel lang!

jl

Geef een reactie

