Trouwen?!

Vroeger droomde ik, net als bijna ieder meisje, van een droombruiloft met een groot feest en een hele mooie grote witte jurk.

Maar dan loopt alles toch anders dan verwacht, je wordt verliefd en gaat samenwonen. Langzaam ga je het over de toekomst hebben en zo ook over trouwen. Voor ons was een gezin beginnen belangrijker  dan trouwen.

En toen was ik zwanger van Jackie, we woonden wel samen maar niets was geregeld, geen samenlevingscontract, geregistreerd partnerschap of huwelijk. Dus moest Rudy eerst het kind erkennen en na de geboorte gezag aanvragen. Zo kon het dus ook…

Toen ik zwanger was van Lilly en we op dat moment ook een huis gingen kopen leek het ons makkelijker om te trouwen, geen gedoe van erkennen, gezag aanvragen en voor mij ook niet geheel onbelangrijk, ik wilde dezelfde achternaam als mijn geliefde en kinderen.

Maar met een kindje op komst en een nieuw koophuis kon ik mijn droombruiloft wel op mijn bolle zwangere buik schrijven. Dus zou het maandagmorgen worden omdat je dan gratis kan trouwen. Maar nee een gratis maandagmorgen trouwerij zonder jurk en poespas is geen trouwerij. Je trouwt maar 1x en dat moet mooi, geweldig en bijzonder zijn. Dus besloten we voor het geregistreerde partnerschap te gaan. Het zogenaamde homo huwelijk. Alle gemakken van trouwen want; alles omtrent het kind is geregeld, zelfde achternaam en makkelijk met het huis kopen.

En trouwen, dat komt nog, ons plan is om over een paar jaar het geregistreerd partnerschap om te zetten in trouwen, met onze mooie meiden als bruidsmeisjes!

Ik weet nog niet precies wanneer, hoe en wat, maar wat ik wel weet is dat Cynthia Veenman de styling mag gaan doen, wat een topwijf is dat! Naast dat zij heel goed is in haar vak, heeft ze ook de nodige dosis humor (wat dan weer erg handig is als je barst van de zenuwen!).

Neem eens een kijkje op haar site, zeker de moeite waard, naast haar geweldige portfolio is nu ook haar e-book te downloaden! Ze crosst heel Nederland door (en zelfs daarbuiten)!

Tot over een paar jaar op onze parteeeeeh

Cynthia Veenman VISAGIE & HAARSTYLING
cyn

Geef een reactie

