Minions

minionsminionsminions
Ik heb me altijd bedacht NOOIT kleding aan te doen met een filmprint, wat armoedig vond ik dat. Bij de H&M verkopen ze vaak kleding met printjes van kinderfilms afschuwelijk vind ik dat…. Pyjama’s, ja dat gaat nog maar niet als “kleding”.

Maar dan heb je zelf een dochter en alles wat zij leuk vind is ook gewoon leuk! Jackie houdt niet zo heel erg van prinsessen (Alleen van Rapunzel en Belle van Belle en het Beest) maar waar zij echt FAN van is, zijn de Minions! Die verschrikkelijk (leuke) gele poppetjes.

En ja je ziet ze OVERAL, loop een willekeurige winkel binnen en er is een geel vlak van de Minions te vinden. Niet alleen poppetjes, nee; boeken, knuffels, dekentjes, potloden, stiften, stickers, skippyballen en zelfs KOEK EN SNOEP.
Ik probeer nu vaak snel alleen naar de Albert Heijn te gaan en de andere winkels te vermijden, maar bij een rondje lopen heeft Jackie de Minions al  snel gespot. En ja dan wil ze ALLES hebben!
Mamma ik vind deze zo mooi, alsjeblieeeeeft maaaaaam, kijk nou die wil ik wel hebben hoor.

En ja je gaat je grenzen verleggen, want zelfs bij de Albert Heijn vind je Minions, je koopt die “minion”hagelsslag die veel duurder is omdat je dan die big smile bij je kleintje ziet en ze, voor 5 minuten, echt gelukkig is. (Met het pak wel te verstaan, want de hagelslag mag je zelf opeten dat hoeft ze niet). Inmiddels heeft ze een onesie van de Minions, badschuim en shampoo. Ook kochten we een shirtje voor Konginsdag van een Minion (die we nu als pyjama gebruiken)… maar toen kreeg ze van haar oom een Minions legging, ohhhh die is stiekem wel heel leuk! (maar nee dat doe ik toch niet aan?!) Jawel dus! Jackie is dolgelukkig met de legging en hij is eigenlijk echt heel cool.

En toen werd ze 3 en lieten we haar verjaardagstaart in Minionstyle maken en op haar verjaardag schminkte mijn moeder Minions op haar hoofd.

De film verschrikkelijke ikke hebben we al 100x gezien (deel 1 en 2) en we zijn met Jackie voor het eerst naar de bios geweest naar: De Minions! (hoe kan het anders)

Armoedig? Nahhh nee toch? Juist heeeeeel schattig, want het is mijn kind en ze wordt er gelukkig van!

Minionfoto’s
Dit zag ik na een middagdutje toen ik hoogzwanger was toen ik mijn ogen opendeed
11244970_1452616815063015_1024287163_n(1)

Traktatie op het kinderdagverblijf
11296894_859888977414015_1725932119_n

Geef een reactie

