Frozen

Eerder schreef ik een stukje over de Minions, oh wat was ik blij dat Jackie de Minions zo leuk vind en niet Frozen. Ik irriteer me aan de kinderen die met alles van Frozen rondlopen. Maarja blijkbaar is het dan een hele leuke film, of toch niet?

Ik wilde hem steeds kopen om met Jackie te kijken, maar voor 10 euro ging ik dat echt niet doen, ik wacht wel tot hij de helft van de prijs is, minimaal! Maar toen, toen kwam hij in het Ziggo-pakket van My Prime dus konden we hem kijken.

Nou dat hadden we geweten, ik was stomverbaasd over hoe hij tegenviel, Rapunzel is namelijk echt 100x leuker! En Jackie? Jackie viel in slaap op de bank, mooi geen Frozen meer voor ons.
Tot dat…. Rapunzel uit het My Prime pakket ging (snik, ja echt jammer ookal hebben we hem 100x gezien)….wat moeten we nu kijken als Jackie vraagt of ze “kindjestelevisie” mag kijken?!

Ik scrol langs de films en Jackie ziet het plaatje van Frozen, mamma ik wil wel die kijken, alsjeblieeeeeeft. Oke…. Ze kijkt hem af…. Rudy komt thuis en kijkt hem ook mee, hij vind hem wel leuk en ik vind hem ook al ietsjes leuker (ietsjes he). Ze kijkt hem nog eens ik en merk dat ik zit mee te zingen grrrr.

En dan vandaag, lopen we in de Albert Heijn, Jackie rent naar de stelling met Frozen spullen pakt een haarband met zo’n vlecht (de kinderen die daarmee lopen vind ik echt het ALLER ERGSTE he!!!!) kijk mamma Elsa en kijk dit is Anna (haarband met 2 vlechten) huhh nee he weet ze dat serieus vraag ik me af….

Ik zeg dat ze het terug moet leggen en ga verder met mijn boodschappen, dan is ze weg, ze zal wel in de kinderhoek zitten zoals altijd denk ik…

Maar dan, dan zie ik haar voorbij huppelen met zo’n haarband in dolgelukkig en trots en hoor ik mezelf zeggen, als jij goed op het potje gaat deze week mag je hem…….

images

Geef een reactie

