After pregnancy tag

Ik werd getagd door Carmelina in de “after pregnancy tag” dus bij deze vul ik deze ook in 🙂

2015-03-18 09.31.22

Hoe oud is je kindje nu?
Lilly is morgen precies 3 maanden. Het gaat alweer veel te snel allemaal!

Na hoeveel tijd miste je je buik?
Ik mis de grootte/omvang van mijn buik totaal niet, ik was zo lomp dat ik mijn buik overal tegenaan stootte. Als ik ergens achter langs liep hield ik mijn buik in en ja ik dacht dat dit hielp….
Nu mis ik hem soms wel, vooral omdat ik realiseer dat er een hele grote kans is dat de buik noooooit meer terug komt. En ik mis het omdat het toen mooi groot is en je ermee kon pronken en ik nu vooral mijn buik probeer te verbergen.

Welk ‘verboden’ eten at je het eerst na de zwangerschap?
Broodje Filet American, deze ging Rudy meteen voor mij halen, de schat!
Ik sta nogsteeds vaak in de supermarkt bij de Filet of het andere ‘verboden’ eten te balen omdat ik dan nogsteeds denk shit dit mis ik…. en vaak realiseer ik pas later dat ik het allang weer mag! Ik eet nu lekker veel filet american!
Alcohol drink ik eigenlijk nooit meer, ik drink nu vaak in het weekend Jillz 0% want anders ben ik toch na 1 slok lam.

Welke zwangerschapscraving is over gegaan in een gewone craving?
CHOCOLADEMELK jammieeee

Wat had je achteraf anders willen doen in je zwangerschap?
Meer willen genieten, aan het einde kon ik echt niet meer wachten op de kleine Lilly terwijl ik eigenlijk meer moest genieten en “afscheid nemen” van mijn buik.

Merk je dat je nu nog last hebt van sommige zwangerschapskwaaltjes?
Ohja, de zwangerschapsdementie en die is erger dan tijdens mijn zwangerschap, het is vreselijk!  Ik ga de stad in, loop al even na een uur voorbereiding met 2 kids en de hele kinderwagen uitgepakt en besef dan dat ik mijn portemonnee vergeten ben, verlaat het huis zonder sleutel, vergeet dat ik “kraambezoek” kreeg, moet ik nog even doorgaan?

Welke aankoop in je zwangerschap blijkt nu achteraf een miskoop?
Mmm goede vraag, nog geen idee, ik vind alles wat ik koop zin hebben 🙂
Ook omdat ik dit mijn tweede is en weet wat handig is, vooral veeeeel kleren (terwijl er al een gehele meisjes garderobe ligt 🙂 )

2015-06-24 21.21.36

Geef een reactie

