Dat ik dit OOIT zal doen……

Eerder schreef ik over hoe erg ik me erger aan die Frozen-kinderen, zo armoedig; al dit truitjes, strikjes, jurken, leggings, armbandjes alles met Frozen erop, Elsa hier Anna daar bah, gelukkig is mijn kind niet zo….

Blij dat Jackie Minionfan is, daar heb je ook van alles van maar Jackie loopt er niet armoedig bij, dat van haar is met mate…(behalve een onesie, armband, sokken, legging, speelgoed, mega knuffel en als het even kan met Minion schmink) uhhh….
Nouja altijd nog beter dan Frozen…

Tot ik Jackie huppelend door de Albert Heijn zag gaan met zo’n verschrikkelijke haarband met een vlecht erop… kijk mamma ik ben Anna/Elsa want Anna heeft 2 vlechten en Elsa 1 oh my god ze heeft er nog verstand van ook….Zoals ik al typte had in dus beloofd dat ze die mocht als ze op het potje zal gaan.

Toen ik dit aan Rudy vertelde vroeg hij mij of ik hem na die belofte dan wel meteen had gekocht want straks was het er niet meer en dat is ook sneu. Nee dus, maar die dingen zie je overal dus geen probleem, of toch wel?

Ik besloot hem toch maar snel te kopen, maar je raad t al, uitverkocht! En nu? Ze heeft het er dagelijks over als ik op de pot ga mag ik stickers en dan de haarbandvlecht. Maar bij de AH was de Frozen stelling inmiddels leeg!

Dus deed ik iets (waarvan ik dacht dat ik zoiets NOOIT zou doen! ) maar iets wat je alleen snapt als je een moeder bent, een coole moeder… ik heb het bij de informatiebalie gevraagd en raad eens, het meisje heeft hem speciaal voor mij besteld! (Kinderen met Frozen spullen haat ik echt niet hoor…) de haarband komt deze week binnen, de haarband met de vlecht, de allerlei ergste gadget van Frozen voor mijn lieve Jackie ♡

image

Geef een reactie

