Hè. …..shit

Vandaag na mijn zwangerschapsverlof weer mijn eerste werkdag 06.15 ging de wekker. … (daar kom ik later op terug, in een andere blog)…

Na het werk, ik had me er helemaal op ingesteld, mijn kinderen zouden mijn in me armen vliegen want die hadden me zo gemist… niet dus, Lilly is daar te jong voor (kreeg wel een mooie glimlach ♡) en Jackie lag bij oma op schoot te huilen want zij was bek af…. oké geeft niet dan maar thuis lekker samen knuffelen.

Overdacht gehad bij oma thuis en vlug naar huis, Rudy was en keer optijd en toen ik eenmaal thuis was (alsnog laat) lekker samen gegeten. Toen we aan het uitbuiken waren, bleek dat Jackie de bank had onder geplast (iets met zindelijk worden)…. dus zij maar in bad.

Ik dacht mooi zij in bad maak ik de tasjes voor morgen klaar, toen werd ik geroepen maaaaaam maaaaaam  (meestal moet ik 100x kijken hoe ze onderwater duikt) maar dit keer was er iets anders. … ze had iets in bad “gevonden”.. ik pak het nog aan en denk “wat is dit nou? ” en knijp er ook nog eens in, dan besef ik me dat het een “keutel” is! “Kijk mam poep in bad”… neeeeee bah, Jackie op de pot nieuw bad vol laten lopen, poging 2, aankleden, nog wat drinken en naar bed,  Lilly voeden, nog wat dingen klaarzetten en hehe chillen… of niet het is bijna 23.00uur en morgen weer een werkdag!

Welterusten

image

2 gedachtes over “Hè. …..shit

Geef een reactie

