Oeps vergeten!

Al eerder plaatste ik een blog over mijn “zwangerschapsdementie” en al is mijn  zwangerschap nu toch echt al 3 maanden voorbij mijn dementie is de afgelopen 3 maanden verdrievoudigd!

Een paar voorbeelden;
Ik sprak in mijn kraamtijd af met collega’s, lekker vroeg om 10uur… die betreffende dag was ik ervan overtuigd dat ik niks had. Dit zou en relax dagje worden met Lilly (Rudy was met Jackie op pad want tja we hadden niks)…
Ik zat in de verhuiszooi te chillen in mijn pyjama toen het 09.45 uur was en ik een app kreeg van mijn collega: “Shir ik heb er zin in, zie je zo!” Uhhh pardon?! K#T ik heb over een kwartier afgesproken, niks laten merken….ik appte terug: “Ja ik ook, zie jullie zo” kuuuuuut.
Ik wist niet wat ik het eerst moest doen Lilly aankleden, mezelf of het huis aan kant maken, dus wat deed ik? Juist ik bleef op de bank zitten tot ik bedacht dat ik nog maar 10 minuten had, het aller noodzakelijkste heb ik gedaan tot ze kwamen  (gelukkig iets over 10en)… Toen heb ik toch maar eerlijk opgebiecht dat ik het vergeten was…

En die keer dat ik dacht oké nu ga ik lekker uitgebreid naar de stad en ipv draagzak of onderstel van de kinderwagen met maxicosi ga ik nu lekker met de kinderwagen bak! Alles inklappen,  auto eindelijk volgeladen, 2 kinderen aan boord, in de stad alles eruit, alles uitgeklapt en ingericht, SHOPPENNNNN, shittt portemonnee vergeten. Toen heb ik bij een winkel gevraagd of ik please de kinderwagen er even mocht stallen (kon gelukkig) en ben ik in de tijd dat ik de kinderwagen zou hebben ingeladen heen een weer gereden.

Of die keer dat ik ging shoppen met Lilly in de maxicosi in de boodschapkar en dat Jackie zo graag een visje met de rare komkommer wilde (haring met uitjes en zuur) wij op t bankje gezeten haringen op en shoppen(kon niks vinden). Na 3kwartier als het geen uur was, serieus er opeens achter komen dat ik mijn luiertas niet meer bij me heb! Toen raakte ik echt in paniek, 200 euro contant om op Lilly haar rekening te storten, portemonnee, autosleutel, huissleutels…ik voelde dat ik begon te zweten en rende naar de viskraam (als na 3 kwartier die paar seconden nog uitmaken) hopelijk heeft iemand de tas netjes bij de service balie van de AH gebracht,  toen ik daar heen liep zag ik het bankje buiten met mijn tas er op, ik rende er naar toe en alles zat er nog in. Wat een mazzel!

Gisteren met Rudy wezen shoppen, ik heb het nog eens over bovenstaande en dat ik er schijtziek van wordt, van de dementie maar vooral van mezelf. Ik kocht en winterjas (vroeg me nog hardop af of hij niet te duur was) we doen en bakkie koffie bij de HEMA, zijn klaar en lopen weg en gelukkig zegt Rudy: “hey Shir, vergeet je tas met je winterjas niet!” Pfff wat word ik toch moe van mezelf!

image

Geef een reactie

