De harde waarheid in een cartoon

Toen ik vanmorgen mijn Facebook opende zag ik een cartoon van mezelf voorbijkomen, huh?! Shit, wie is er nu allemaal op de hoogte van hoe ik erbij loop? Heeft een van mijn vriendinnen dat op mijn tijdlijn gepost? Dit bleek niet het geval te zijn, het was en cartoon van “Kos og Kaos” die stomweg voorbij kwam.

Erkenning! Ik ben blijkbaar niet de enige,  want ja zo loop ik de afgelopen maanden serieus door het huis! Half slapend, kolf aan de tiet (en anders de baby) met mijn mobiel in mijn handen…
In het begin probeerde ik nog onopvallend te kolven maar als je dat zo’n vijf keer per dag moet doen, boeit het al gauw niet meer. Het wordt net zo “normaal” als eten en drinken. Eerst deed ik het alleen thuis, maar al snel ging hij mee naar beide opa’s en oma’s en soms zelfs naar vrienden,  ja hallo anders kan ik nergens meer naartoe. In het begin ging ik ook nog netjes boven zitten maar tegenwoordig ben ik erachter dat het ook prima in de woonkamer kan als iedereen gezellig kletst, zolang er mensen kletsen valt het “geklop” van de kolf zelfs niet eens op.
En ik hou mezelf (bij geen gezelschap) inderdaad wakker door met mijn mobiel te spelen, erger nog in typ dit nu tijdens het kolven.  Soms staar ik naar mijn mooie volle borsten en denk ik hoe geweldig ze eruit zouden zien in mooie lingerie, zonder voedingsBH en zoogkompressen. Dan dwaal ik inderdaad af met mijn gedachten en val ik soms letterlijk in slaap. Maar mijn borsten dienen op dit moment alleen voor voeding. Ik voel me net een melkfabriek.

Het komt ook regelmatig voor dat ik al een tijd door het huis loop en ik van mijn man te horen krijgt dat mijn voedingsbh nog “open” heb staan. Of dat er nog een borst uit mijn shirt hangt.
En dan die behaarde benen, check. Douchen, wat is dat?! En als ik al kan douchen mag ik blij zijn dat ik mijn haar even vlug kan wassen. En heb ik eens lekker de tijd, dan kleed mijn dochter van 3 zich spontaan uit en komt er gezellig bij staan.

Ik weet van de eerste dat het een “fase” is, ik ben benieuwd hoe lang het nog zal duren. Achja alles voor je schatjes!

image

2 gedachtes over “De harde waarheid in een cartoon

Geef een reactie

