Je bent meer dan alleen mama!

Je bent meer dan alleen mama, maar even serieus, HOE dan???
Buiten dat ik mama zijn WEL het allerleukste vind dat er is, vind ik heus andere dingen nog wel leuk…. maar als we eindelijk het weekend met z’n viertjes thuis zijn kiezen wij dat voor een leuk avondje uit.

Soms MOET je een keer iets leuks voor jezelf doen; zo keken wij al het hele jaar uit naar het concert van Kensington.
Onze laatste echte date was namelijk ook naar Kensington en toen was ik net zwanger van Lilly. Dit optreden was in de Patronaat in Haarlem en nadat we Jackie bij opa en oma hadden gebracht gingen wij shoppen, heerlijk uit eten en genieten van Kensington.

Toen we kaartjes voor de Ziggodome kochten, zei ik trots tegen Rudy: “zo ga ik in mijn zwangerschap 2x naar Kensington!” Waarop hij antwoordde: “schat het concert is in november dan ben je al bevallen.” KAK, dacht ik toen, dat betekend uitgaan als de baby nog zo klein is….

Toen Lilly eenmaal wat weekjes oud was en t concert dichterbij kwam kregen we steeds meer zin! Mijn ouders zouden oppassen en net als vorig jaar zouden we naar Amsterdam gaan, uit eten en genieten van t concert.

Nou ik zou je vertellen mooi niet! Op Internet zagen we dat je rondom de Ziggodome restaurantjes had en kon eten, toen in voor de laatste keer had gekolfd stapten we om 16.00uur in de auto.  Eenmaal geparkeerd bleken alle restaurants vol te zitten en werd het de “la place” in de Ziggodome en hadden we voor 20 euro allebei 1 broodje en 1 sapje, daar stonden we romantisch aan een sta-tafel te dineren  (hadden we ons toch anders voorgesteld). En nu je zo eindelijk echt samen uit bent,  waar heb je het dan over? Juist non stop over de kinderen! Na ons culinaire hoogstandje maar in de rij gaan staan (met nog veel trek) binnen nog een patatje gescoord.

Het concert was FANTASTISCH maar halverwege begon het, ik kan moeilijk mijn kolf apparaat mee dus ik kreeg een flinke druk en een flinke voorgevel AUW. Voorlopig ben ik ook nog niet thuis.

Ik vroeg mij serieus af hoe moeders dat doen, iedereen zegt dat je eigen dingen moet blijven doen, avondje uit, dates plannen met je man MAAR HOE DAN???

Het concert ging door en het dreunen van de beat begon ook zeer te doen. We hadden besloten Jackie bij opa en oma te laten slapen en Lilly op te halen. 23.45uur waren we bij mijn ouders vlug Lilly in de maxicosi en door naar huis (EINDELIJK kolven) oh toch niet eerst langs de BigM want we hadden nog steeds trek. Rond 00.30 waren we eindelijk thuis eten, kolven en heel moe half slapend vlug naar bed want morgen Jackie weer halen.

Ik had me toch echt iets heel anders voorgesteld van ons eerste (romantische) uitje samen!

Gaat dat alleen bij ons zo vraag ik me dan serieus af?

image

                        Zie je ons zitten?

Een gedachte over “Je bent meer dan alleen mama!

  1. Pingback: Date night! | Jack & Lil

Geef een reactie

