AUW!

Jahoor mijn tweede broek in 3 dagen kapot…

Naast dat ik zo dement ben als wat, ben ik ook klungel eerste klas. Iedereen die mij kent weet dit. Maar ook dit is nu naar de zwangerschap 10x zo erg.  Het was al echt heel erg dus kun je nagaan hoe erg het nu is.

Na alle blunders heb ik nu in 3 dagen tijd ook 2 broeken kunnen weggooien. Het begon dinsdag op het werk. Carmelina (die nog last heeft van opruimwoede) nam het hele kantoor + de voorraadkast onder handen.  Ze was aan het slepen en tillen, zij is langer dan ik en kan overal bij. Ik daarentegen met mijn 1.68 niet dus ik dacht laat ik eens helpen en ik stap op de kruk. Jahoor uit mijn broek gescheurd! Toen ik bedacht dat ik mijn veters moest strikken scheurde het bij het bukken nog verder uit. Pfff

En ik heb al zo weinig kleding dat past of nog leuk staat, maar voor ik nieuwe kleding ga kopen wil ik eerst nog wat afvallen.

En toen vanmorgen, Jackie moest zwemmen, peutersurvival. Jackie (goed opgevoed) ging netjes over het pad en omdat we al aan de late kant waren ging ik “binnendoor” ik was weer netjes bij het pad toen ik struikelde.  Ik verloor mijn evenwicht en ik dacht nu ga ik… met de maxicosi in mijn armen viel ik voorover.  Vraag niet hoe, maar ik kon eerst heel rustig Lilly op de grond zetten om zelf vervolgens voorover te klappen op mijn knie.

Pfieuw niet zo hard, valt mee, als niemand het maar heeft gezien. Jahoor natuurlijk wel, “gaat het?” vraagt en vriendelijke vrouw,  “jahoor” antwoord ik. Oké opstaan en verder lopen. Ik zie dat mijn broek stuk is,  shit 2e deze week..

Ik kleed Jackie om en zie bloed en en schaafwond, kan er ook nog wel bij…

Ik maak het schoon vraag en pleister en ga zitten, toen begon ik mijn knie te voelen AUW..

Wat een klungel ben ik ook, gelukkig heb ik er zelf last van en de kinderen niet (buiten het feit dat ze voor aap staan met zo’n moeder)

image

Geef een reactie

