Ohoh betrapt….

Vandaag ben ik betrapt, door wie? Door mijn dochter van 3!

Ik kan het beter maar zelf vertellen voordat zij me voor paal zet (kan ze goed want ze is goud eerlijk).

Vandaag is mijn werkdag en op de donderdag begin ik om 13.00uur. De donderdagochtend gaat Jackie naar het kinderdagverblijf dus heb ik tijd met Lilly. En lang want ik breng Jackie zo rond 07.15uur al weg.

Vandaag hebben we op het werk kerstbuffet dus in mijn planning had ik uitgebreid douchen/bad meegenomen,  tutten, wat eten en Jackie ophalen. En tussen de slaapjes en voedingen van Lilly haar ook aankleden, badderen enz.
Ik had daarvoor ruim 4,5uur, moest lukken toch? Iedereen die mij een beetje kent weet dat dat dus niet het geval is….

Zo begon ik met de oppas tas klaar te zetten, Lilly werd wakker dus deed ik haar in bad. En omdat ze altijd zo wild is in bad (en ik haar amper meer kan houden) omdat ze het geweldig vind had ik het badzitje gepakt. Grootste miskoop bij Jackie maar ik dacht ik kan dat ding wel weer eens proberen. Lilly vond het geweldig en ik vond dat weer geweldig en zo werden de gebruikelijk 5 minuten er minimaal 10. Aankleden en in bed, ondertussen bad laten vollopen voor mezelf maar dat was veelste heet, toen te koud en toen het eindelijk precies goed was en ik ging liggen, was Lilly wakker… ohnee al 11.00uur vlug aankleden voeden en Jackie halen.

Maar wat moet ik dan eten? Het brood is nooit zo snel ontdooid en ik moet het dan nog smeren ook, in de voorraadkast viel mijn oog op een zak chocoladepepernoten, ik moet toch IETS eten… zak mee in de auto en op naar het kinderdagverblijf.  Daar aangekomen was de halve zak leeg want ik had trek.

Vlug Jackie in de auto en toen hoorde ik het haar zeggen; “mamma, zie ik chocolade pepernoten?” “Ja Jackie” “Oh mag ik ook?” “Neejoh sinterklaas is naar Spanje, die zijn oud, mamma moet die nog weggooien.” “Oké”
Pfieuw daar ben ik vanaf. Bij opa en oma aangekomen hoor ik haar zeggen: “mam je kan het bij opa en oma ook weggooien.” “Nee lieverd hoeft niet.” “Maar opa en oma hebben ook een prullenbak hoor.” Tja…..

Een half uur later kwam ik aan op mijn werk, misselijk van mijn “lunch”. En het kerstbuffet moet nog beginnen….

2 gedachtes over “Ohoh betrapt….

  1. Pingback: Tja dat kan alleen mij weer overkomen | Jack & Lil

Geef een reactie

