Onze kerst

En toen was het tweede kerstdag of moet ik zeggen 3e kerstdag? Ach wanneer je het precies “viert” maakt ook niet uit. Vooral omdat mijn vader en ik onregelmatig werken, dus soms ook met kerst, vieren wij het soms de dagen eromheen. Ook al is het niet erg,  toch baal je als je met kerst moet werken. Ik was vrij met kerst en mijn vader moest 2e kerstdag werken. Vandaar dat wij 1e kerstdag bij mijn ouders vierden.

2e kerstdag gingen we lunchen met de schoonfamilie omdat niet iedereen in de avond kon en we ons nou eenmaal niet kunnen splitsen vandaag (3e kerstdag) met de hele schoonfamilie compleet samen dineren. Jammer dat iedereen ziek en snotterig is en de longen uit zijn lijf hoest, maar dat mag de pret niet drukken. Heerlijk samen zijn en lekker eten staat centraal!

image

Vanmorgen nog even met Rudy en Lilly naar de stad gelopen, lekker geshopt. Onder andere kinderchampagne gekocht, Jackie mocht kiezen tussen Minions en Frozen (allebei hetzelfde alleen andere sticker) en het werd frozen.

Lilly’s eerste kerst, snif (emo muts dat ik ineens ben! ) en zij vond zoals altijd alles weer gezellig en leuk. Vooral alle aandacht.

image

Wat zijn het toch fijne dagen zo, Jackie die op de achtergrond zingt:
“Oh denneboom, oh denneboom, wat zijn je wakkes wonderschoon” en dan overgaat in het lied: “zwarte piet wiedewiedewied”. Lilly die helemaal losgaat met de Kerstmuts in haar handjes. Iedereen mooi gekleed (behalve ik want ik pas niks meer) nu nog een paar dagen werken en dan is het oud en nieuw, tijd om terug te blikken op het jaar 2015, deze blog komt snel online!

EET SMAKELIJK!

Geef een reactie

