2015, wat een jaar!

Het is alweer het einde van 2015, het jaar is echt voorbij gevolgen!
Even een terugblik…..

Zwanger, zo begon ik het jaar 2015, onze ouders, broertje, zusjes en tante wisten dit. Wij wisten dus al dat dit een topjaar zou worden. In januari op mijn verjaardag hebben we het de rest verteld. Alles zag er goed uit dus mocht iedereen het weten.

image

Ik kreeg een nieuwe functie op het werk (de leukste functie als je het mij vraagt). En als klap op de vuurpijl ons eerste huis samen gekocht een echt mooi groot hoekhuis in de leukste wijk, precies wat wij wilden! Wat een droom, oké er woonde een vrouw van 99jaar (als we de etiket op de klysma uit de koelkast mochten geloven) dus modern was het zeker niet. Gele plafond, enkel glas boven, bloemetjes behang en een bos als achtertuin, maar wel ONS droomhuis.

image

En het werd steeds mooier met vooral heel veel hulp van mijn schoonouders maar ook met hulp van mijn ouders, oom en vrienden niet te vergeten (super dankbaar!)

image

Maar toen, ik zou hoogzwanger verhuizen, maar dan ook echt HOOG zwanger! Dit is niet gelukt want madame (toen al eigenwijs) kwam in de nacht van 1 augustus (de dag waarop we zouden gaan verhuizen).

image

Voor de tweede keer hadden we mooiste baby van de hele wereld! De volgende dag alsnog verhuisd, we moesten wel.
Mijn schoonouders hebben zoveel geklust, Rudy ook natuurlijk, met een pasgeboren baby in de kraamtijd zijn ook alle kozijnen vervangen wat supermooi is geworden. Het huis is nog lang niet af zoals wij het willen, maar het is wel al ons mooie perfecte prachtige droomhuis!

Ondertussen werd onze knappe Jackie alweer 3 jaar! En wat kan ze alweer veel en wat gaat het snel. Ik heb echt nooit geweten dat je zo ontzettend trots kunt zijn op je kinderen. En de rol van grote zus gaat haar ook nog eens perfect af!

Momenteel is Lilly alweer bijna 5 maanden (1 januari om precies te zijn) de tijd vliegt echt.

Wat een geweldig jaar voor ons. Via deze weg wil ik mijn grote liefde Rudy bedanken, schoonouders, ouders, Jaimy, oom en tante (Louwe) en natuurlijk onze lieve familie en vrienden die altijd voor ons klaarstaan! Jullie zijn geweldig!

En wat ik hoop voor 2016? Ons huisje verder ons paleisje maken maar vooral heel veel genieten van ons mooie gezin ♡

2 gedachtes over “2015, wat een jaar!

Geef een reactie

