Het mooiste cadeau….

Ken je dat, dat je je verplicht voelt met kerst cadeaus voor elkaar te kopen. En vaak omdat je geen inspiratie hebt kom je weer aanzetten met een afgezaagd cadeau, een luchtje of sieraad ofzo.

Ik had Rudy al een sieraad gegeven toen Lilly geboren was, een armband met de namen van Jackie en Lilly erin. Dus wat moest het nu worden?

Eigenlijk wilden we niks doen, maar gezellig een cadeautje onder de boom met de kinderen is toch stiekem wel erg leuk. Omdat ze met Sinterklaas al erg zijn verwend hielden we het klein.

Ik heb wat kleine cadeautjes gescoord; badzout met voor Rudy een liefdesbad, voor mezelf een alles komt goed (rustgevend) bad en voor Jackie een drakenbad; blauwe met gele badzout waar zij samen een groen bad mee kan toveren (top cadeau en dat voor 1 euro!) De Frozen/Rapunzelvlecht voor Jackie en een leesboekje voor Lilly, maarja wat geef je Rudy.

Toen las ik op internet een heel leuk idee, tegoedbonnen, ja dat wordt het! Ik heb een doosje gekocht en allemaal dingen erin gedaan, als hij een briefje pakt MOETEN we dat die maand doen. Bijvoorbeeld samen naar de bioscoop, we hebben namelijk al bijna 3 jaar een bioscoopbon (inclusief oppas) liggen, uit eten en andere leuke uitjes.

Ik heb gewerkt met kleuren, een roze briefje is voor ons samen en de rode zijn voor het gezin. Bijvoorbeeld een dagje naar het dierenpark, zwemmen enz. Maar ook dingen die we samen kunnen doen of als gezin (net hoe het die maand uitkomt). De meeste dingen kosten niks, denk aan een bos of strandwandeling.

Maar Rudy overtrof mijn cadeau, toen ik 24 december moest werken en Jackie op het kinderdagverblijf was, is hij met Lilly naar de stad om voor mij een cadeau te zoeken. Ook hij vond alles afgezaagd en kon niks vinden, dus wat heeft hij gedaan? Een mooie kaart uitgezocht hierin stond wat wij dit jaar hadden meegemaakt, wat ik voor hem beteken en het aller mooiste cadeau wat je als moeder kan krijgen namelijk de volgende woorden: “Je bent de beste moeder die een kind zich maar kan wensen!!” Ja inclusief de uitroeptekens.

Daar kan geen luchtje, sieraad of diamant tegenop! Zulke mooie woorden van je grote liefde! ♡

image

Geef een reactie

