Date night!

Jaaaaa gisteravond was het zo ver,  Rudy en ik hadden een date!

image

Toen Jackie geboren was (ruim 3 jaar geleden) kregen wij van mijn zusje een bioscoopbon + oppas. En jahoor die lag nogsteeds in de kast. En natuurlijk ben ik de afgelopen 3 jaar wel naar de bios geweest maar dat was met mijn moeder, zusje, tante, nichtje of met vriendinnen. Ik ga namelijk geregeld naar Ladiesnight. En Rudy is ook naar echte mannenfilms geweest zonder mij. Dus nu moest het er echt van komen.

De film Bon Bini Holland leek ons allebei leuk en toen we mijn zusje hadden gevraagd of ze kon hebben we meteen gereserveerd. Mooie plekken, achterste rij in het midden, op de love seat! Onze 2e date samen nadat Lilly geboren was (eerste date was Kensington.)

3x raden, bijna dagelijks zien we de bioscoopbon en zeggen we tegen elkaar dat het echt erg is dat we die al 3 jaar hebben liggen. En uitgerekend vanavond kunnen wij hem niet vinden…

Dan maar zonder bon en betalen.
In de pauze even mijn mobiel gecheckt en mijn zusje stuurde een foto dat ze het erg gezellig hadden, mooi! Had ook niet anders verwacht.
image

Jaimy, als we de bon hebben gevonden hoor je het wel 😉

Geef een reactie

