Een brief aan mijn dochter Lilly

Lieve mooie Lilly,

Wat vliegt de tijd voorbij, ik weet nog als de dag van gisteren dat je werd geboren en nu ben je al 5 maanden!!!

………… blablabla hoezo cliché maar het ergste is nog, het is gewoon ECHT zo! Het gaat zo hard en ik wil eigenlijk zoveel meer van je genieten…..ik vind je echt de aller aller mooiste en liefste baby van de hele wereld(uhh van 2015 dan en je zus die van 2012! 😉 ) je bent altijd zo vrolijk en  zoet, oh wat ben ik verliefd!!! ♡

Ik vind het zo leuk om te zien dat je steeds meer en leuker “contact” hebt met je zus, jullie hebben echt de grootste lol samen. Nog even en dan kunnen jullie ook samen spelen. Jij houdt Jackie zo in de gaten en verliest haar geen moment uit het oog, alles wat ze doet vind je leuk. Dus Jackie gaat steeds gekker doen en jij steeds harder lachen en als ik dat zie ben ik zo ontzettend trots op MIJN mooie meiden!

Waarom ik het dan niet leuk vind dat het zo hard gaat? Nou dat zal ik je vertellen:

1. Ik mis mijn baby-baby zo inimini je bent namelijk alweer 5 maanden!
2. Je bent echt bijna  (ik geef je nog max 3 weken) uit je wieg gegroeid, dus dan slaap je straks ook ’s nachts op je eigen kamertje.
3. En je bent echt uit de baby maat kleertjes, maat 62 zojuist uitgezocht…

image

Nu hopen dat je niet snel uit maat 68 groeit want ik kom er dus net achter dat dit allemaal 68 is:
image

serieus ja (oké misschien zitten er 5 stuks 74 tussen) maar dat zal toch echt zonde zijn anders!

Dus lieve Lilly blijf nog even de lieve kleine Lilly die nog zo ontzettend van knuffelen houdt, die nog in de wieg past, het liefst bij pappa en mamma op de borst in slaap valt en ons nog zo nodig heeft♡

IK HOU VAN JE!

image
past nog nét

Geef een reactie

