Je kind bij je slapen, ja of nee? Deel 2

Gisteren schreef ik er al over, laat jij je kind bij jou op je kamer slapen? En zo ja, ook in je bed?

Bij Jackie deden wij dit dus, maar bij Lilly? Lilly slaapt ook op onze kamer, in haar wiegje naast ons bed. In eerste instantie handig voor het voeden maar stiekem ook omdat het zo lekker is, je kindje zo dichtbij je te hebben.

Nu ze 5 maanden is, is ze bijna uit haar wieg gegroeid. En dan? Geen raar huis en rare buren en ze slaapt snachts door, dus zal zij naar haar eigen kamertje gaan. Stiekem baal ik, weer iets om los te laten, te beseffen dat ze zo hard groeit.

Daarentegen, zal het me een hoop blauwe plekken schelen! Nu als ik naar bed ga en zij slaapt stoot ik me regelmatig omdat ik het licht niet wil aandoen. En als mijn wekker gaat
en ik haar niet meteen wakker wil maken scheelt het ook. En tja onze kamer terug heeft ook wel weer wat.

En heeft Lilly bij ons in bed gelegen? Ja net zo als Jackie. Vooral de eerste dagen (weken?) op het aankleedkussen. En toevallig afgelopen maandag op dinsdagnacht in mijn armen. Soms heb je zo’n nacht, is er is iets en wil ze lekker bij mamma en ja ik vind het ook fijn dus waarom niet?

image

Geef een reactie

