It’s my birthday

Ja en dat op blue monday, dit jaar heb ik mijn verjaardag klein gehouden, tja 31 wat een leeftijd ook hè…

Even een kort berichtje van mij, geen blog te noemen maar toch:

Vorig jaar werd ik 30 dat was en mooi feest waard, dat was de dag dat ik al mijn familie en vrienden (die het nog niet wisten) vertelden dat ik zwanger was.  En nu, nu is Lilly al 5 maanden.

Hoog tijd om te gaan zwemmen, mijn lievelings bezigheid (daarover later meer) toen Rudy vroeg wat voor cadeau ik wilde zei ik meteen zwemmen met z’n 4tjes!

En daar gingen we gisteren, Lilly vond het geweldig en Jackie tja die is 3 maar zwemt al iedere week in het diepe dus zij ook. Heerlijk genoten!

image

Later zal ik jullie meer vertellen over mijn liefde met water!

Een gedachte over “It’s my birthday

Geef een reactie

