Ohnee wat erg!

Zodra je kind gaat praten wordt alles nog leuker, of niet? Je begrijpt elkaar steeds beter, voert steeds meer en beter gesprekken.

Maar soms kan je kind je ook ontzettend voor paal zetten, of moet ik gewoon zeggen voor “lul” zetten?

Jackie kan er wat van! Eerder riep ze naar iemand “oma” (vrouw eind 30), zei ze meneer tegen een mevrouw (oké ze was best mannelijk) en riep ze naar een vrouw in een scootmobiel dat het heel stout is om op de stoep te rijden,  maar wat ze vandaag zei?!

Nog nooit heb ik me ZO geschaamd,  het was in het zwembad….. we waren in de kleedkamer en ze zei tegen een vrouw van mijn leeftijd (gok ik zo even) “Kijk die is dik!” Ik dacht nog even oké dit hoor ik niet ze zegt dit toch niet echt? En ja hoor ze herhaalt: “Kijk mama DIE (wijzend naar die vrouw) is echt heel heel dik!”

Ik kon wel door de grond zakken, die mevrouw vond het ook niet echt leuk (logisch) al was ze slanker dan ik want ze kon zich tenminste WEL in bikini vertonen met haar baby.

De betreffende mevrouw zei nog iets over “mijn zelfvertrouwen was al zo goed” en liep de kleedkamer uit,  waardoor ik mij nog meer schaamde.

Vandaag heeft Jackie afgezwommen voor haar peutersurvival, dat bekend dat het volgende week samen zwemmen is. IK moet dus met haar zwemmen, met mijn dikke kont in badpak. Ik denk dat ik Rudy maar vraag……

Een gedachte over “Ohnee wat erg!

Geef een reactie

