Drie kleine keuteltjes, zaten op een hek

Jackie houdt erg van liedjes zingen, Frozen en Nielson zijn haar favoriet, maar door papa en mama kan zij ook alle nummers van Kensington meezingen. Meestal zijn het onschuldige kinderliedjes die door ons huis galmen, verkleed als piraat moet ik het nummer van Piet Piraat opzetten en moet ik WEG, weg uit haar kamer, deur dicht en dan gaat ze los met dansen en zingen. Soms gluur ik stiekem, zo schattig….

Nu kwam ik er laatst achter dat Jackie gewoon alle liedjes van de top 40 kan, waarschijnlijk omdat ze vaak bij opa en oma is en bij hun altijd de radio aanstaat. Steeds verbaas ik me in de auto over wat ze allemaal kan meezingen voor (engelse) nummers. Zo schattig wat zij verstaat, bij Frozen zingt zij bijvoorbeeld: “Let it go, let it go, in de oso meni mo, ise mi is e echte mi is e osewoooo is nooit zo geweest.” Uhh oke…

Van de week had ze na de grote boodschap een opmerking; “maaaaaaaam, kijk, keuteltjes” en ze begon vervolgens te zingen: “Drie kleine keuteltjes zaten op een hek, bovenop een hek”. Geniaal!

keutel

En toen, dit weekend, we moesten een stuk rijden,dus de radio stond aan, Jackie was lekker aan het meezingen, “Ik heb 1,2,3,4 pillen gebruikt” tot “We’re heading up high high” totdat we horen: “Seks, Seks, Seks” uhhh Jackie?! Ja ze zong het echt! Wat blijkt, het liedje Let’s talk about Sex is opnieuw uitgebracht…

Stel je voor dat ze dat straks op school zingt……

Geef een reactie

