Feestjes

Feesten, 10 jaar geleden deed ik dat wekelijks en tegenwoordig? Ik denk nog maar jaarlijks.

Dit weekend was het feest, mijn vriendin vierde haar verjaardag. Tegenwoordig heb ik allerlei redenen om feestjes af te zeggen, de grootst en meest voorkomende reden voor ons is dat we alleen om het weekend met z’n allen samen thuis zijn, dus die weekenden zijn heilig. Een andere belangrijke reden is, we moeten oppas regelen en ondanks lieve familie lukt dat altijd wel, maar toch als het niet noodzakelijk is liever niet.

Maar nu mijn vriendin jarig was MOEST ik gaan en moest Rudy ook gezellig mee. Jackie en Lilly gingen dus naar mijn ouders, en als hun toch naar mijn ouders gaan kunnen wij net zo goed uit eten, dat is ook alweer een eeuwigheid geleden. We hadden bedacht dat Jackie zou blijven slapen en dat we Lilly rond 00.00uur wel zouden halen, zij is nog nooit uit logeren geweest.
(Ze is nog maar 8 maanden, of moet ik zeggen ze is al 8 maanden dus het moet kunnen? )

Dus zo gezegd zo gedaan, uitgebreid tutten, kinderen naar mijn ouders, samen een hapje doen. (We hebben heerlijk tapa’s gegeten.) Toen naar mijn vriendin en toen was het al snel tegen 12en, met mijn moeder geappt en zij zei dat alles goed ging en dat Lilly al heerlijk sliep. Dus wij zijn blijven hangen en waren uiteindelijk rond 03.00uur thuis. Het was echt een leuke en gezellige avond.

image
klaar voor een gezellige avond

Het stomme is tijdens het eten praten we alleen over de kinderen, als we thuiskomen fluisteren we en we missen ze ontzettend. Toen mijn moeder de volgende morgen hele schattige foto’s stuurde wist ik niet hoe snel ik naar ze toe moest gaan.

Conclusie: was het een leuke avond? Ja. Is het goed gegaan? Ja. Is het voor herhaling vatbaar? JA! Over een jaar en nieuwe date!

Een gedachte over “Feestjes

Geef een reactie

