Mijn werkweek……

Yes mijn werkweek zit erop! Of start je werkweek op maandag? Want dan moet ik nog 2 dagen. Aankomend weekend moet ik namelijk werken. Maar ik heb het nu over mijn “werkweek” van de dagen dat mijn man voor zijn werk in Frankrijk zit….

Het ging om de maandag en dinsdag, maandag moest ik 07.30uur beginnen en dat betekend 06.45uur bij mijn ouders zijn. Dus heel vroeg op! Niks anders dan anders want in een “normale” week is Rudy dan ook al heel vroeg van huis en start ik ook alleen met de kids. Gelukkig kon ik na mijn werk bij mijn ouders blijven eten, heel fijn!

Dinsdag, had ik een late dienst vanaf 13.30uur, wat inhoud dat ik moet werken tot 22.00uur. En oei dat werd toch wel een dingetje, normaal als ik tot laat moet werken probeert Rudy echt uiterlijk 19.00uur thuis te zijn, maar nu ben ik echt afhankelijk van mijn ouders.  Eerst was het idee dat de kinderen bij mijn ouders zouden slapen en ik ze dan woensdagmorgen zou halen. Toen stelde mijn moeder om na het avondeten naar ons huis te gaan, ze te badderen, naar bed te brengen en te wachten tot ik thuiskwam. Beter, dan kan ik woensdag ook rustig starten!

Bij ons op het werk is het altijd zo dat als je denkt “vandaag wil/moet ik echt vroeg weg” het juist niet lukt. Maar in overleg met mijn collega’s werd ik aan alle kanten geholpen en kon ik echt om 22.00uur weg. Ik was dus netjes op tijd thuis, waar ik mijn moeder zag zitten met een klaarwakkere Lilly op schoot die blij was mij te zien! Yes dat was nog knuffelen ook.

Het weekend mag ik weer werken, gelukkig is pappa er dan weer om bij de meiden te blijven. Maar nu eerst 3 dagen genieten van mijn vrije dagen met mijn meisjes. Oftewel hoe Jackie het vanmorgen zong:
“Jingle bells, Jingle bells, Jingle all the way, pappa is in Frank-e-rijk en de Jingle all the way, hey!”

Geef een reactie

