Shoppen voor je kinderen #deel 1

Ook ik was zo’n moeder die hoorde dat ik een dochter kreeg meteen dacht “Yes, dat wordt shoppen!” En ja het lijkt er inderdaad op dat er veel veel meer is voor meiden dan voor jongens.

Heb je voor jongens als set een broek en een truitje en als je echt gek wil uitpakken een broek, T-shirt en overhemd/vest, heb je voor meisjes, broekjes, rokjes, legging, maillotjes, t shirts, jurkjes, jumpsuit en ga zo maar door. Ohja vergeet de bijpassende strikjes en haarbandjes niet!
Toen ik een tweede dochter kreeg dacht ik meteen, gelukkig heb ik alles van haar zus bewaard. Sommige dingen heeft Jackie niet of nauwelijks aangehad. Ook is Jackie van september en Lilly van augustus dus qua jaargetijde kwam het ook mooi uit.

Nou dat bleek niet helemaal zo te zijn, toen Lilly werd geboren was het snikheet, zo warm dat ik in maat 50/56 geen kleertjes had en in de winkels de wintercollectie alweer binnenkwam?! Dus lag zij grotendeels in haar romper met korte mouwen.

Als kraamcadeau vroeg ik zomerkleding in kleine maat en dat kreeg ik. En dat is echt super cute!

En andere reden waarom ik nogsteeds vaak kleren koop voor Lilly is dat sommige kleding van Jackie gewoon echt niet bij haar past. Dat is dan gewoon geen Lilly-legging en staat haar ook niet.  Ook vind ik dat ze later op foto’s niet alle afdankertjes van haar zus aan moet hebben.

En daarbij is shoppen gewoon heel leuk vooral voor je kinderen, hoe ik dat doe? Dat lees je in mijn volgende blog.

Geef een reactie

