Shoppen voor je kinderen #deel 2

Shoppen voor je kinderen is zo ontzettend leuk, bij alles heb je een voorstelling hoe het zal staan en het is ook altijd zo, het past altijd!

In tegenstelling tot bij mijzelf, vaak zit het niet zo als verwacht. Te strak dus of op die paspop viel het beter omdat zij geen buikje heeft. Nee shoppen voor mezelf zit er niet bij, wel eens geprobeerd kleding passen met 2 kinderen? Dat gaat wel, een half uur ofzo, maar als je dan voor de zoveelste keer een andere maat moet pakken of persé een broek wilt maar nog niet de juiste hebt gevonden, raakt hun geduld wel eens op.

Daarom kom ik altijd wel met kleding voor de meiden thuis, ze hebben het perfecte figuur, alles past! En staat leuk/zit perfect.

Zoals je in mijn vorige blog kon lezen, had ik verwacht dat Lilly veel van Jackie aan zou kunnen, nadat ik vorig weekend de zomerkleding had uitgezocht puilde Lilly’s kast dan ook uit. Oké voor haar hoef ik niks te kopen.

Jackie daarentegen wel, zij heeft echt een groeispurt, broeken zijn te kort en shirtjes te klein. Dus voor haar mag ik shoppen jeahhh zo leuk online, alles wat ik leuk vind beland in mijn winkelmandje, dan heb ik en paar honderd euro en dan maak ik een selectie tot ik het hoognodige overhou.

Jackie heeft kleren nodig en Lilly’s kast puilt uit, dus wat heb ik bij de Zara gekocht? Juist 1 ding voor Jackie en 8 voor Lilly……. (maar dat kon ik echt echt echt niet laten liggen!)

Geef een reactie

