Een echte Frozen-jurk

Een tijd geleden kocht ik bij de kruidvat een Elsa pruik voor 3,99 euro, een pruik met vlecht en wat glitters. Ik dacht dat dat leuk was voor Jackie. Jackie vond de pruik geweldig en inmiddels valt hij van ellende uit elkaar, maar hij moet natuurlijk wel gedragen worden! Het ding ziet er niet meer uit maar is echt haar lievelings, als ze hem vind heeft ze hem op, ookal heb ik net haar haar gedaan. ’s morgens, ’s middags en ’s avonds, je zou bijna denken dat het Jackies eigen haar is.

Het gaat zelfs zo ver dat ze hem het liefst opdoet naar het kinderdagverblijf, tijdens boodschappen doen, eendjes voeren enz. Gelukkig heb ik haar tot nu toe kunnen wijsmaken dat hij buiten van haar hoofd afwaait en dan heel vies wordt of nog erger, ze hem kwijt raakt. Maar eigenlijk wil ik niet dat ze er zo armoedig bij loopt buiten. Het ziet er namelijk niet uit, al voelt Jackie zich een echte Elsa.

Laatst schreef ik een stukje over dat Jackie het niet leuk vind als ik weer moet werken. Ik heb toen gezegd dat als ik niet werk er geen geld binnenkomt. Verschrikkelijk, alsdus Jackie want dat betekend geen Elsa-Jurk. Nadat ik van de week online kleren had besteld voor mijn schatjes en dit met haar deelde zei ze teleurgesteld: “ahhh mamma ik wilde toch geen kleren maar een Elsajurk!” dacht ik ja, dat had ik wel beloofd. Dus op internet gaan zoeken naar een Elsajurk. Nou die zijn er dus in alle soorten en maten, met cape, zonder cape, met sleep, zonder, sleep, met muts, zonder muts, met glitters, zonder glitters, met afbeelding, zonder afbeelding en zo kan ik nog uuuuuuren doorgaan.

Samen met Jackie de perfecte selectie gemaakt van de jurken, in eerste instantie keek ze naar de sleep, want ja, die moest er echt wel zijn. Later bleek ze dat ze eigenlijk naar heel iets anders keek. Nadat we de perfecte jurk in het winkelmandje hadden geplaatst zei ze heel blij: “Wauww mamma dan mag ik die aan en net als dat meisje met make-up op mijn ogen?”

Dit is de foto van de jurk:
elsaBron: lntgamesandmovies

Geef een reactie

