Workshop

Het is alweer een aantal weken geleden (22 april), dat ik een workshop cadeau heb gegeven aan mijn moeder, tante, zusje en nichtje. Dit omdat hun te bedanken dat ze altijd klaar staan (als oppas) en ook omdat het natuurlijk gewoon superleuk is om wat samen te doen!

In Schagen heb je best veel keuze wat workshops betreft, ik koos een workshop van ’t Pakhuys cadeau te doen. Dit omdat ieder voor zich kon kiezen wat ze wilde maken. Zonder dit van te voren te bespreken.

Met kerst maak ik altijd een kerstpakket voor de oppas, dit keer had ik er een “klok” in gedaan met de tekst: “Mag ik wat van je tijd?” met deze tijd zouden we wat leuks gaan doen, dit werd de workshop. Waarom ik dit cadeau gaf? Ik weet namelijk dat het helemaal niet vanzelfsprekend is dat familie altijd voor je klaarstaat. Iedere week passen ze op mijn meiden, het hele jaar door en als zij dit niet zouden doen, zou ik mijn huidige baan niet kunnen uitoefenen. Ik werk namelijk zeer onregelmatig, opzich de dagen niet maar wel  de tijden, mijn man is vaak heel vroeg weg en heel laat thuis waardoor een kinderdagverblijf er niet in zit. Maar bij hun kunnen onze meiden altijd terecht of het nou 06.30 uur is of tot 20.30 uur of een nachtje slapen. Ja het zijn echte toppers!

Het was een gezellige middag samen en het resultaat mag er ook zijn!
Ik heb een bord gemaakt voor in de wc, in ons klushuis ziet onze wc er echt niet uit, maar dat is echt niet prioriteit nummer 1, dus dan maar gezellig maken met dit bord, spiegel erop, een haakje voor de handdoek en een plankje voor een geurkaarsje en de wc is meteen een stukje gezelliger.

Ons resultaat:
workshop
Tnx lieve meiden! XXX

Geef een reactie

