Nieuw nieuw nieuw

Daar ben ik dan weer en ik heb een nieuwtje, nouja nieuw? Ja en nee.

30cf3d9ea014196346a8e66b9b938576

Ja mijn (prive)leven stond even op pauze, sorry, maar als ik zo druk ben en wat onzekerheden heb (bijv met mijn werk) merk ik dat ik mij terugtrek en dan wordt het stil….

Maar goed hier mijn nieuwtje:
Al jaren werk ik als groepsleider en binnenkort ga ik (weer) werken als activiteitenbegeleider, vorming en training, in dezelfde organisatie als waar ik nu werk.

Best dubbel want ik heb jaren met plezier op de groep gewerkt en het is niet dat ik dat niet meer leuk vind. Wel zijn het de dagen en tijden die me gaan tegenstaan. Het is gewoon niet te doen in combinatie met het werk van mijn man en 2 kleine kinderen. Het is dat ik de beste oppas ever heb die dag en nacht voor ons klaarstaan want geen opvang die aan onze “bizarre” werktijden meedoet.

Er staat “weer” werken als activiteitenbegeleider, dit omdat ik het al eerder heb gedaan, al ruim een jaar en buiten de werktijden (alsnog wel weekenddiensten, feestdagen en late diensten) maar niet zo vroeg beginnen dat er nog geen opvang open is, of tot zo laat werken dat mijn ouders soms tot 23.00 uur moesten oppassen terwijl ze zelf ook vroeg op moeten, wel met regelmaat dus. Maar buiten de werktijden kwam ik erachter dat ik dit nog veel en veel leuker vind dan het groepswerk. Ik vond het dan ook jammer dat er geen plek meer was en ik in maart weer op de groep kwam te werken. (Maar eerlijk is eerlijk, wat ik dan wel weer leuker vond dan verwacht)

Alleen kwam ik weer in tijdnood, ging ik weer zo onregelmatig werken dat ik mijn man bijna nooit meer zag, mijn oudste vroeg steeds: “Moet je nou alweer werken????.

Maar er kwam een vacature op die leuke functie en ik ben aangenomen!!! Dus ik ga mijn rust weer terugkrijgen mijn regelmaat weer wat oppakken, wat socialer worden in mijn privé leven, niet meer alle feestjes moeten missen doordat ik om het weekend werk en weer lekker blogs schrijven! 🙂

Ik ben inmiddels druk met: Mijn baby die al bijna 1 wordt, dus verjaardagsuitnodigingen maken en feest plannen, mijn oudste die bijna naar de basisschool gaat, verbouwen, zwemlessen, met de kinderen naar de kermis enz. dus er staan genoeg blogs in de wacht voor jullie!

Jihaaaa I’m BACK!

Geef een reactie

