De roze glitterdolfijn

En toen was het kermis in ons stadje. Iets wat voor de kinderen een groot feest is natuurlijk!

Omdat ik afgelopen weekend moest werken waren Jackie en Lilly al met pappa over de kermis geweest. Jackie had een knuffel van Chase (Paw Patrol) gewonnen bij eendjes vangen en ze wilde ze het liefste allemaal! Want op de kermis kun je natuurlijk alles winnen wat op dit moment populair is, onder andere:
– Frozen
– Minions
– Paw Patrol
– Dory

Toen ik met Jackie naar de kermis ging, dinsdagavond even kort, wilde ze perse eendjes vangen, “Dit heb je toch al met pappa gedaan?”vroeg ik haar. Ja maar ze moest natuurlijk nog een knuffel winnen. Toen ik vroeg welke pup van Paw Patrol ze nu wilde antwoordde ze: “Ik wil geen Paw Patrol, maar de roze glitter dolfijn, voor Lilly”. Ik zei nog dat dat niet hoefde, maar ze was er al uit, ja het wordt de roze glitter dolfijn want ik heb al een knuffel gewonnen en zij heeft nog niet. Ja mensen, het bestaat echt hoor, kindjes die alles delen en zusjes die de beste vriendinnen zijn. Ik smelt dan van binnen.

Zo gezegd zo gedaan en Jackie ging eendjes vangen en van alle leuke(re) knuffels bij die man moest en zal zij de roze glitter dolfijn. De man zei nog, kijk eerst eens verder ik heb ook Frozen, Minions, Paw Patrol. “Nee” zei Jackie “Ik wil de roze glitter dolfijn voor mijn zusje Lilly”.
Ik had Jackie gezegd dat we dinsdag maar even kort zouden gaan en dan woensdag gezellig met tante en oma en Lilly wat langer. Toen ze haar cadeau voor Lilly had, was het dan ook tijd om naar huis te gaan en het cadeau te brengen.

Oh wat ben ik dan ontzettend trots op mijn lieve Jackie!

20160623_111310.jpg

 

Geef een reactie

