Maaaaaam kom!!!

Ohnee meestal als ik dat hoor is er wat mis……

Vanmorgen, we zouden gaan zwemmen en daarna shoppen. Ik ging naar boven even de spulletjes inpakken en nam uit voorzorg Lilly mee naar boven, Jackie zou beneden haar broodje opeten. Want we hadden weer eens haast. Ik zou half 11 mijn zusje ophalen en we werden rond 08.45uur wakker.

En toen hoorde ik het, Jackie schreeuwde in paniek: “Maaaaaam kom, kom NU!” Ik bedenk de ergste scenarios in mijn hoofd en vraag wat er is.  “Mam mijn vriend help, je moet nu echt komen!” Oke haar vriend was dus een bij, oftewel een (stront)vlieg en dat beest dreef dus in haar roosvicee. “Mam help,  straks gaat hij dood kom vlug het is mijn vriend.”

Dat beest was dus al dood maar Jackie moest en zal hem redden. Ik moest hem uit de roosvicee vissen en zij zou hem buiten zetten. Toen ze hem had gepakt was hij wel erg stil, ja hij moest eerst even opdrogen in de zon.

Zo gezegd zo gedaan voordeur open en de strontvlieg, uhh de vriend bij, voor de deur op de tegels in de zon. Ik had al bedacht de vlieg vlug voordat we mijn zusje zouden halen weg zou schoppen/vegen whatever! Maar steeds als ik de voordeur opende kwam Jackie aangerend en wilde ze kijken of hij al was weggevlogen. Met een smoes de vlieg vlug weggehaald en toen het tijd was om te gaan zei ze trots “Zie je mama hij is beter! Ohhh kijk hier een spin zullen we die ook buiten zetten is ook mijn vriend!”

image

Een gedachte over “Maaaaaam kom!!!

Geef een reactie

