Hieperdepiep weg baby….

Hieperdepiep hoeraaaaaaaaa

Of… hierdepiep snik?! Ja het is zo ver, ik ben uit de baby’s!
LILLY is jarig en is een dreumes! (en wat voor één)

1jaar.jpg

Ik heb gewoon geen baby meer! Gisteren vierde we de verjaardag van Lilly en mijn vriendinnen dachten even dat ik moest huilen, ik, Shirley, de enige echte babygek is uit de baby’s. Maar ik heb me groot gehouden hoor!

En wat kunnen zulke kleine mensjes toch al verwend worden maar ook intens gelukkig zijn met wat ze krijgen. Hier ben ik echt dankbaar voor. Omdat we een speeltoestel hebben gekocht voor de meiden (die nog niet staat helaas) vroegen we geld en als iemand een cadeau wilde meenemen mocht dat, maar Lilly heeft het nog niet echt door dus hoeft niet.

Toch kwam iedereen met een cadeau (wat ik ook wel snap want zelf kom je ook nooit met lege handen) en wauw buiten geld heeft ze ook mega veel cadeaus gehad. Zelfs Jackie kreeg een aantal cadeaus! Gister nadat alle visite weg was hebben de meiden samen gespeeld met al het speelgoed, ze konden niet kiezen dus alles door elkaar! Vanmorgen ook weer alles in de armpjes en knuffelen met al het nieuwe speelgoed, wat een succes allemaal!

Ja het is 1 augustus, de dag dat we precies een jaar geleden ZOUDEN gaan verhuizen, zouden ja, want het werd de dag dat Lilly werd geboren…. hierover mijn volgende blog!

Geef een reactie

