Billen

Waarom mijn kind lekkere billen heeft.

Baby’s hebben altijd van die heerlijke billen. Nu Lilly dreumes is zijn ze nog meer spekkie. Dat viel me van de week op toen we van luier maat 3 toch echt naar maat 4 moesten.

Eindelijk weet ik hoe het komt, buiten dat ze gewoon groeit en ze (logisch) om de zoveel maanden naar een andere maat luier moet, heb ik Lilly betrapt, ze doet non stop aan squats. Maar dan echt hé ik overdrijf niet. Ik wist wel dat ze aan het oefenen is om te gaan lopen, dat ze midden in de kamer gaat staan en voorzichtig door haar hurken gaat als ze wil zitten. Waar Jackie zich vaak zo liet vallen kan Lilly heel rustig door haar hurken.

Maar toen ik even aan het kijken was hoe ze aan het spelen was zag ik het volgende:

Lilly staat op, heel langzaam, staat rechtop, gaat vervolgens langzaam (jaja vrij recht) naar beneden door haar knieën en gaat weer langzaam omhoog en herhaalt dit met gemak zo’n 10 keer.

En nee ik maak geen grappen! Heb snel foto’s gemaakt maar zoals iedere ouder weet, zodra je foto/filmpje wil maken dan stoppen ze! Volgende keer zal ik het filmen.

Conclusie: als ik dus weer mooie jeugdige billen wil moet ik dus echt aan de squats!

2 gedachtes over “Billen

Geef een reactie

