Bad moms

Vanavond voelde ik mij een bad mom, was ik los, wild, dronken? Nee niet eens maar wel lekker met vriendinnen op pad. Als je mij maar een beetje kent, weet je dat dit voor mijn doen best bijzonder is, iets doen voor mezelf, zonder de kids…

Deze vriendinnen ken ik van het babyzwemmen van Jackie, hun zoontjes zijn even oud als haar en we kennen elkaar bijna 4 jaar. De kinderen kennen elkaar al hun hele leven en kunnen het leuk samen vinden en de mama’s ook.

Omdat een van de twee op knappen staat, lees “hoogzwanger” is en we al tijden eens samen uiteten willen, oftewel voor het eerst in de 4 jaar afspreken zonder de kids, hadden we bedacht de vriendinlief mee uit eten te nemen als soort van “babyshower”.

Supergezellige avond, veel gekletst over (hoe kan het ook anders) onze kinderen, baby’s en bevallingen. We waren druk in gesprek toen we zagen dat er om ons heen opgeruimd en schoongemaakt werd. Of we nog iets wilde bestellen want anders gingen ze ook de apparaten schoonmaken, ik kijk om mee heen, het loopt leeg. Het is een mooie zomerse vrijdagavond en het is nog geen 23.00uur. Uhh serieus zijn wij ÉÉN keer soort van uit zonder de kinderen en worden we er nu uitgezet? Dit is en grap?

Er letterlijk uitgeveegd worden, zo voelde het nog nét niet, maar ik moest stiekem denken aan de tijd dat ik iedere week naar de discotheek ging en ik er wel werd uitgeveegd. Ik voelde een grijns op mijn gezicht, volgende keer toch maar stappen met de meiden ipv uit eten…..

Geef een reactie

