Als papa lingerie koopt voor mama

Als je hoogzwanger bent lees je dat je mega onderbroeken nodig hebt voor na de bevalling, ja noem het maar fuiken. Vol schaamte kocht ik deze bij de HEMA en Zeeman, wat een gevaartes zijn dat zeg, wat zal die kassière wel niet denken, ach ze ziet dat ik hoogzwanger ben dacht ik maar. Schokkend genoeg raak je aan die fuiken gewend en zitten die dingen best lekker, evenals de vormloze voedingbh’s. Het was dan ook dat Rudy mij vroeg of ik die dingen niet eens zou weggooien en normale lingerie ging dragen.

Ohja, wat erg, Lilly was inmiddels al ruim 3 maanden toen der tijd. Maar alles veranderd tijdens en na een zwangerschap, grote borsten, opgezette  borsten, andere vorm borsten. Nadat ik de afgelopen maanden best wat had geswitcht en daardoor wat nieuwe BH’s had aangeschaft vond Rudy het tijd om mij te verwennen met echte mooie setjes.

De postbode kwam een mooi groot pakket brengen en daar zaten dus heel veel mooie lingerie en slaapsetjes in! Wauw, superlief! Ik zat op de bank en pakte het vol bewondering uit, wat lief! Maar de postbode die het pakketje kwam bezorgen kwam hier einde van de ochtend, wat betekend dat de kinderen ook op de bank zaten, gevolg?
Zie hieronder:

l

Geef een reactie

