DE intocht 

sintenpiet
Jaja nog even en het is weer zo ver, de sinterklaasintocht. Al maaaanden ben ik hier op voorbereid. En zelfs zo goed dat ik dus al maanden geleden het betreffende weekend van de intocht vrij heb gevraagd van mijn werk.

Ik kon NIET werken in t weekend van 12 november, Kensington concert!!! En het weekend van 26 november ivm de intocht. Ik werd netjes ingepland om het weekend van 19/20 november te werken prima voor elkaar, of toch niet?

De eerste verjaardag uitnodiging kwam van mijn zwager 19, november, “nee sorry ik moet werken, dit keer niet erg want dan ben ik vrij met de intocht” hoor ik mezelf zeggen. Tot ik erachter kwam dat ik me gruwelijk had vergist, niet de 26ste maar de 19e komt hij aan in ons stadje.

DIT KAN IK JACKIE NIET AANDOEN! 

Zij loopt al een paar weken in haar pietenpak en sinterklaasmantel door het huis om al mijn wensen te laten vervullen…. F#CK, ik google nog 10x maar het is toch echt de 19e, ik kan wel janken. Ik kan aan niets anders meer denken, gelukkig eenmaal op het werk kunnen mijn collega’s ruilen zodat ik het weekend van de 26ste werk en hun mijn weekend. Ik kan het zelfs combineren naar de intocht EN naar de verjaardag van mijn zwager.

Inmiddels heb ik nog een paar  (verjaardags)uitnodigingen gekregen maar ik moet helaas bedanken want ik ga met mijn gezin naar de sinterklaasintocht! 🙂

Gaan jullie ook heen?

Een gedachte over “DE intocht 

  1. Ja, in de stad is het de 12e. Zijn alleen nog san het nadenken of we met een bootje gaan of gewoon langs de kant. Voordeel van met de boot is, lekker rustig en goed zicht.
    Week erna is het bij ons in de wijk en krijgen alle kids ook een klein kadootje

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

