K3

K3 is echt suf.
Hoe lang ik K3 heb geboycot? Ik gok zo’n 3,5 jaar, weer zon suf groepje met kinderliedjes. Maar ik moet bekennen ik ben echt om. K3 is echt tof!!! Oke, oke, ik geef toe, ik dans op K3!

Vroeger als ik kinderen in Disneykleding zag of bijvoorbeeld een K3 jurkje, dacht ik oh god wat erg, mijn kind gaat er niet zo bijlopen. Wat ziet dat er armoedig uit.
Inmiddels heb ik een Frozen kind die ook Frozen, Minions of andere shirts wil, het ergste vond ik de K3 jurkjes, waarom? Omdat dat ook nog eens volwassen dames zijn met kinderliedjes. Nee dat komt er hier niet in.

Ik moet je vertellen dat als je eenmaal moeder bent, je veel goede voornemens laat varen. Want je wilt je kind gelukkig en blij zien en ja dat worden ze soms eenmaal van zo’n suf shirt of speelgoed. Jackie doe ik alleen geen Frozen trui aan, ze heeft er bijvoorbeeld pyjama’s van of ondergoed, dat mag nog….

Omdat ik zingen en dansen zo leuk vind, vooral met kinderen heb ik me rot gezocht naar leuke kindercd’s. Ik wist niet dat het zo moeilijk zoeken was, al die kindercd’s blijken namelijk opgenomen te zijn door kinderkoortjes (type kerkkoortjes) aan het hoge gezang te horen, ik kan daar echt niet tegen. Na heel wat te hebben geprobeerd kwam ik bij de gezellige liedjes van Annie M.G. Schmidt en bij de cd’s van de Action, die hebben kinderliedjes cd’s (die geen drol kosten) inclusief boekje en die zijn echt superleuk!

Maar toen, het was ongeveer een half jaar terug, nadat ik al die tijd K3 heb kunnen negeren kwam ik erachter dat ze echt wel leuke liedjes hadden, ik had er eerlijk gezegd nooit naar geluisterd. Het zijn nu ook 3 jonge meiden dat maakt het ook iets minder erg. Maar die teksten zijn niet alleen gezongen op een vrolijk deuntje die in je hoofd blijft hangen, maar het zijn ook echt leuke meezingers. En nu moet ik bekennen dat ik met Jackie en Lilly heel veel dans op K3, als ze  het eerste deuntje horen gaan ze al los. Vanmorgen Jackie naar school gebracht en Lilly en ik stonden om 09.00 uur los te gaan, ja mensen die ons voor het raam zagen dansen, het was op K3!

k3-tickets

Geef een reactie

