Plannen, plannen en plannen

Als je eenmaal 2 kinderen hebt (of meer) moet je echt leren plannen…
Dinsdagavond zit mama op floatfit en dan de woensdagmorgen zwemt ze met Lilly bij baby/peuterzwemmen. Reden om voor die tijd alles netjes te verzorgen “scheren”. Omdat ik dinsdag uit mijn werk meteen doorga naar het zwembad, moet dit in de ochtend gebeuren. Dus zo gezegd zo gedaan, Jackie naar school brengen, mama in bad. Even een mini momentje van maken, ja mini want Lilly loopt ook nog rond. In de badkamer, want ons traphekje staat er nog niet. Dus we hebben ons opgesloten in de badkamer en Lilly helemaal hyper omdat ze denkt dat ze OOK in bad mag, maar helaas. Even wat Rituals in het bad, lekker heet en huppa erin.

Maar daar kwam Lilly, heel blij met alle badspeeltjes die 1 voor 1 bij mij in bad werden gegooid. En voor ik het doorhad een hele grote spuit Zwitsal (want ja dat hoort in bad) daar zat ik in een heet bad met 2 geuren door elkaar vol badspeeltjes. Maar ach, met je mini naast je ook erg genieten! 🙂

Gisteravond gezwommen en dus vanmorgen weer en mijn kleine meid mag naar de volgende groep, ze heeft zo haar best gedaan vandaag.
Het heeft haar allemaal wel heel veel energie gekost want tijdens het boodschappen doen, viel ze in slaap!
Ja daar komen we weer op het puntje plannen, na het zwemmen vlug langs de winkel want zuslief is om 12.30uur weer klaar met school. En na twee dagen werken MOETEN er boodschappen gehaald worden, liever nu dan dat Jackie uit school mee moet.

Maar ze viel dus in slaap in het winkelkarretje.

Ik heb in de winkel wel 100 keer gehoord, ach kijk ze slaapt, wat lief, ohhh fotomomentje en ook minimaal 10 keer, ahhh kijk nou toen mijn kinderen nog klein waren…… maar kijk dan toch, het is toch ook TE lief!

20161109_105157

Geef een reactie

