Missen

Soms mis je dingen van je kind, helemaal als je werkt. Maar nu is zo’n moment dat ik echt echt baal!

Ik moet dus het allereerste 10 minuten gesprek van Jackie missen. Gelukkig kan Rudy wel heen, maar het allerliefste zou ik natuurlijk samen gaan.

Ik zag het meteen al op de brief, maandag en dinsdag zijn de 10 minuten gesprekken, precies de avonden dat ik werk. Ik heb het meteen bij de juf aangegeven een zij zei mij dit te vermelden (vanaf hoe laat ik zou kunnen) en net kwam ze uit school vlug pak ik het strookje, sorry staat er later kan niet “Jackie 20.30uur”

Ik vind dit echt heel erg jammer maar helaas….. het ergste is nog dat dit haar allereerste 10minuten gesprek is.

Loslaten….. en accepteren dat ik dingen moet missen!  😦

Geef een reactie

