Sinterklaas is weer in het land….

Jahoor Sinterklaas is weer in het land, Lilly snapt dit NOG niet zo goed, ik ben benieuwd hoe ze op de intocht reageert (deze is bij ons a.s. zaterdag).

Jackie heeft maar 1 wens, een spiderman pak. Als ze bij mijn beste vriendin thuis is trekt ze het liefst meteen het pak aan van haar zoontje. En ohhh wat is ze jaloers als ze bij zwemles de jongetjes in de kleedkamer ziet met Spiderman ondergoed (ja wij kleden altijd om bij de moeders met zonen omdat daar een box is voor Lilly en mijn vriendinnen zoontjes hebben 🙂 ) Ze heeft laatst op het kinderdagverblijf een tekening gemaakt van Spiderman die ze in haar schoen wil doen voor Sinterklaas waarop staat dat ze een verkleedpak wil.

Op tv is bij alles wat ze ziet: “Ohhh die wil ik ook wel hebben voor Sinterklaas!” Ik zeg dat als ze zulke dure cadeaus vraagt ze niks anders meer krijgt… “Ohh dan hoef ik die niet, alleen een spidermanpak”

De meiden waren afgelopen weekend bij opa en oma wezen logeren omdat papa en mama naar Kensington gingen. En omdat Sinterklaas op tv zei dat iedereen zijn schoentje mag zetten mocht zij dit ook. Bij opa en oma kreeg ze heel veel in haar schoen, een stoel van Frozen en daarin zaten cadeautjes, heel veel dus voor een schoencadeau. En weetje hoe ze reageerde?!

“Maar oma, ik had toch een spidermanpak gevraagd?!”

………………………………..

Wordt vervolgd….

schoen

Geef een reactie

