Sinterklaas, het verschil met wat ze WILLEN hebben en wat ze krijgen.

Als eerst mijn excuses voor de late blog, ik kreeg vragen wanneer de nieuwe blog kwam, maar zoals jullie misschien kunnen begrijpen was het in huis erg druk met deze sinterklaas-gekte.

Daarbij moet ik eerlijk toegeven dat ik zelf ook aardig mee help aan de drukte in huis.
We begonnen met versieren, slingers, posters van “Lieve Sint,  hier wonen Jackie en Lilly”, raamstickers, speelgoed, boekjes enz. En toen moesten we nog beginnen.

Toen kwamen we Sint en de Pieten overal tegen, de intocht, in de winkels, bij zwemles en gewoon op straat. Jackie mocht voor het eerst dit haar schoen zetten bij oma, jullie hebben in mijn vorige blog kunnen lezen hoe dit ging. Ik heb besloten om geen schoentje te zetten voor het slapen gaan, die spanningen zijn gewoon zielig. Toen Jackie naar de tandarts moest liet ik haar haar schoen zetten, of er zat gewoon wat in na schooltijd. Dit werkte beter.

Na het bezoekje van de tandarts kreeg ze haar spiderman pak! Ohhh wat was Jackie blij!
Toen ik vroeg wat ze in de zak wilde moest ze echt lang nadenken want haar spiderman pak had ze al. Ohja muziek luisteren ging lastig met de oude cdspeler die nog van mama is geweest. Dus iets van een muziekspeler? (had ik natuurlijk al in huis). Toen ik haar vroeg wat ze nog meer wilde vroeg ze heel verbaasd: “Past er dan nog meer in de zak???” Ja Jackie, dus wat wil je nog meer, haar antwoord?!

Na een paar minuten diep nadenken riep ze heel enthousiast: “Mamma ik weet het!!!! Ik wil nieuwe batterijen voor in de auto van mijn racebaan!”.

En daar zat ik dus met 2 zakken vol cadeaus…………….

img_20161205_104031

Geef een reactie

