Kind kwijt ONDER water!

zemmen1Ja het is vanmorgen echt gebeurd, ik was Lilly kwijt ONDER water!
Man, ik schrok me helemaal rot….

Jackie sprong vanaf inimini al in het water en het kon haar niet gek genoeg. Lilly doet het liever iets rustiger aan, even de kat uit de boom, gewoon mee doen met de les en soms een keer extra koppie onder. De laatste tijd heeft Lilly ook echt de smaak te pakken, lijkt wel of ze haar zus wil nadoen, hoe gekker hoe beter.

Het leukste vind ze nu als we naar het diepe gedeelte van het ondiepe bad gaan. Dan wil ze ZELF uit het bad klimmen, owee als je haar helpt. Om er dan vervolgens weer ZELF in te springen. Meestal pakt ze mijn vingers of springt ze op z’n minst richting mij.
Maar vanmorgen sprongen meerdere kinderen in het bad en zij dacht ik spring ook gewoon zonder te kijken waar mama staat. Ik let natuurlijk wel op dus ik zag dat ze erin sprong. Ik greep haar mis, maar dat maakt niet uit, ze vind het leuk als ze zelf erin springt en ik haar pas pak als ze weer naar boven komt.

Maar ze kwam niet boven….

Ik greep meteen met mijn armen richting Lilly, maar ik voelde geen kind.
Doordat alle kindjes waren gesprongen was het ook niet te zien in het water tussen de bubbels en golven, even leek het alsof ze er niet meer was….
ik raakte in paniek, NEE WAAR IS ZE?!

Opeens voelde ik een been en trok haar omhoog, dit was in totaal 5 seconden, want de andere moeders hadden niets door, maar het leek wel 1 minuut. Ik drukte Lilly tegen mij aan gaf haar 100.000 kusjes maar dat wilde ze niet, ze keek me aan met een big smile en zei: “Keer? Keer? Keer?” oftewel nog een keer!

zemmen

 

Geef een reactie

