Koppie Thee

Jackie speelt heel vaak met de verkleedkist, clown, prinses, tijger, konijntje en nog wat andere kleding, maar haar favorieten blijven, Minion, Spiderman, Elsa, Anna of Piraat.

Ook Lilly gaat graag verkleed door het huis en is het liefst hetzelfde als haar grote zus. Spiderman was rond de feestdagen Jackie’s favoriet, de laatste tijd gaat Jackie verkleed als Piraat door het huis, Lilly is dan haar “hulpje”maar Jackie is zelf het hoofd van de piraten op het schip, het “Koppie Thee”,  ik snapte weken niet wat zij bedoelde.

Maar gisteren toen ze weer stond te zwaaien in haar piraten outfit met haar zwaard en doodshoofdvlag en riep: “Ho ho ho hier komt de Koppie Thee aan, aan de kant kleintje” (tegen Lilly). Ik vroeg haar, “Koppie Thee?” Die vraag heb ik haar vaker gesteld waarop ze nog antwoordde ja klopt, maar dit keer zei ze: “Neehee, Koppie Thee, KOP-PIE-THEIEN”
Ik zei: “Ohh ik snap het al, je bedoeld de kapitein!” “Ja”, zegt ze, dat zeg ik toch: “Koppie Thee!”

piraatje

Geef een reactie

