OMG weer 5 jaar van mijn leven…..

IMG_20170421_085819_724Vandaag zijn de Koningsspelen en buiten dat Jackie zenuwachtig was, was ik dat ook! Hoe leuk is dat, je enthousiaste dochter helemaal gekleed in het oranje met haar vriendjes en vriendinnetjes op school ontbijten…. Iedereen was blij en het was gezellig, op dat soort momenten vind ik het echt jammer dat ik niet op school help. Samen met Lilly naar huis, ontbijten en vlug terug naar school voor het dansje waar we al weken op oefenen.

Om half 10 was het zo ver, ze gaan de OKIDO dansen op het schoolplein, ik was er natuurlijk 10 minuten te vroeg. Mijn telefoon in de aanslag, dit moet natuurlijk vastgelegd worden, Jackies eerste Koningsspelen. Ik was zo enthousiast en ik was zo aan het genieten dat ik halverwege het liedje bedacht, shit ik moet filmen.

Gelukkig dansten ze hem 2x zodat ik de 2e keer kon filmen.

Na de OKIDO vlug naar huis toe, want dit was niet het enige belangrijke vandaag,

Vandaag begint de ticketverkoop van KENSINGTON!

En wij als allergrootste fan MOETEN daar natuurlijk heen. Het is zo’n beetje ons enige uitje samen, de concerten van Kensington en het is dan ook al 6 jaar traditie.

Daar zat ik dan veel te vroeg klaar en ingelogd, vooraan in “DE rij”.

Gisteravond waren Rudy en ik nog aan het overleggen, Paradiso of toch de Melkweg?
Toen het precies 10.00 uur was, was alles meteen vol, geen tickets beschikbaar, HOE DAN?! Dat is toch niet eerlijk en dat kan toch niet? Helemaal vol spanning heb ik een kwartier op alle knopjes gedrukt, Paradiso of Melkweg, Melkweg of Paradiso het boeide niet meer WAAR we heen gaan ALS we maar gaan!

YES tickets, nee ik ben geen robot, ja gegevens ingevuld, oké…. waar zijn de tickets eigenlijk voor? Cool, de Melkweg! Vlug betalen…. Technische fout?! SERIEUS??? Waarom heb ik geen printscreen gemaakt, doen ze daar überhaupt iets mee?

Hoelang moet ik eigenlijk doorgaan, wat is reëel?
Na precies 43 minuten had ik weer 2 kaartjes, voor de Melkweg, vlug betalen en JAAAAAAAAAA het is gelukt!

Ondertussen leef ik 5 jaar korter maar ik ga WEL naar Kensington!

TOT 16 FEBRUARI 2018, ohnee eerst nog 2017 in Ziggodome!
omg

Geef een reactie

