Moederdag

Ja ook hier een moederdagblog, lekker cliché 😉 

De pret begon vrijdag, Jackie had haar knutsel mee van school. Heel slim van juf, zo min mogelijk stress. Toch was die stress er meteen.

“Mam, hou mijn tas maar vast, maar DIT mag je nog niet, als we thuis zijn ga ik het verstoppen, moet je tot 10 tellen. Heeeeel langzaam met je ogen dicht!”

“Oké Jackie is goed verstop jij hem boven onder je bed en doe ik mijn ogen dicht, dan weet ik niet waar het ligt.”

Dat was een opluchting voor haar.

Vanmorgen toen ik wakker werd stonden mijn groepsappjes al vol, ontbijtjes op bed, zelfgemaakte cadeautjes en geknuffel maar bij mij? Bij mij lag iedereen nog te slapen…. dus daar lag ik dan in bed te wachten.

Rond 09.10uur hoorde ik Lilly een liedje zingen en even later kwam Jackie uit haar bed. 

Ik weet dat ik een vet tof cadeau krijg van Rudy en de kids, namelijk een gloednieuwe elektrische bakfiets. We hebben deze namelijk samen uitgekozen, helaas is de bakfiets nog niet klaar en daarom nog niet in huis dus gaat ons plan, om te touren vandaag, niet door. 

Maar hèhè rond 09.20uur had ik 2 blije kinderen op bed met een zelfgeknutseld cadeau! Van Lilly een etagere met bonbons en van Jackie een placemat. 

Die blije trotse koppies, daar kan geen bakfiets tegenop! Ik ben de gelukkigste moeder op aarde. 

Maar stiekem kan ik niet wachten tot de bakfiets er is, voor heel veel mooie gezinsuitjes! ♡

En nu ga ik genieten van mijn ontbijt, fijne moederdag voor iedereen! 

Geef een reactie

